31 december 2014

Jaarlijstje 2014 - revisited

Natuurlijk sta ik nog steeds achter mijn jaarlijst over 2014: http://www.dekrentenuitdepop.blogspot.nl/2014/12/jaarlijstje-2014.html

Dit jaar bleek de schatkist met muzikale parels echter veel voller dan ik bij het samenstellen van mijn jaarlijst had kunnen vermoeden. Na het samenstellen van de lijst dook nog bijna een dozijn platen op die ook niet hadden misstaan in mijn lijst. Een aantal had zelfs het uiteindelijke podium van 14 platen kunnen halen, al zou ik geen van de 14 platen die ik eerder deze maand selecteerde weg kunnen strepen.

De door mij vergeten platen eer ik bij deze. Het muziekjaar 2014 was mede dankzij deze platen een prachtig muziekjaar. Het is een mooi moment om ook alle lezers van deze BLOG te bedanken voor alle aandacht, suggesties en opbouwende kritiek. Volgend jaar veel meer krenten uit de pop, maar later vandaag nog een hele mooie uit het onderstaande rijtje. Erwin Zijleman